Nasze usługi

Wszechstronne wsparcie

Nie jesteśmy zwyczajnym biurem rachunkowym. To, co nas wyróżnia to rozbudowany zakres świadczonych usług, niezbędnych do prowadzenia każdego typu działalności. Naszym zamierzeniem jest aby oferować dodatkowe spektrum usług wspierających Twój biznes, tak by nie było konieczne tracenie czasu na wyszukiwanie wyspecjalizowanych firm z różnych obszarów kompetencji. Sami wykonaliśmy rozpoznanie rynku i korzystamy z usług sprawdzonych podwykonawców oferujących wysoką jakość i rzetelność. Jesteśmy otwarci na sugestie naszych klientów i poprzez sieć zaufanych i sprawdzonych partnerów, jesteśmy w stanie zaspokoić praktycznie każdą potrzebę co do usług istniejących na rynku B2B. Dlatego proponujemy usługę Business Concierge, która w zamyśle ma zaspokoić nietypowe potrzeby biznesu.

Rachunkowość i księgowość

Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu księgowości, w tym:

–     Analiza dokumentów podstawowych podmiotu,

–     Prowadzenie pełnej księgowości,

–     Podatkowe księgi przychodów i rozchodów,

–     Rozlicznie ryczałtu ewidencjonowanego,

–     Ewidencje VAT w tym rozliczanie transakcji WNT i WDT,

–     Ewidencje środków trwałych,

–     Kadry i płace, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników,

–     Weryfikacja ksiąg,

–     Sprawozdawczość NBP, GUS,

–     Sprawozdawczość finansowa,

–     Analizy finansowe,

–     Otwieranie i zamykanie okresów sprawozdawczych,

–     Doradztwo księgowe i ekonomiczne,

–     Budżetowanie,

–     Sporządzanie deklaracji ZUS,

–     Sporządzanie i rozlicznie zeznań podatkowych,

–     Uzgadnianie stanów magazynowych,

–     Wyprowadzanie zaległości księgowych,

–     Rozliczenia: inwentaryzacji, wewnątrzwspólnotowe, importu, eksportu, walutowe, różnic kursowych, produkcji, inwestycji,

–     Tworzenie zakładowych planów kont i polityki rachunkowości,

–     Tworzenie regulaminów i procedur wewnętrznych na potrzeby firm,

–     Pomoc w odzyskiwaniu należności nieprzeterminowanych,

–     Nadzór księgowy w firmie u Zleceniodawcy,

–     Sporządzanie wniosków kredytowych,

–     Sporządzanie wniosków o dotacje,

–     Sporządzanie wniosków o zwrot podatku VAT od zakupu materiałów budowlanych, etc.

Porady prawne

Dostarczymy porad w zakresie obsługi prawnej przedsiębiorstw, w szczególności przy tworzeniu krajowych i zagranicznych podmiotów gospodarczych, w tym struktur holdingowych o międzynarodowym zasięgu oraz przy restrukturyzacjach i strukturyzacjach grup kapitałowych.

Nasze usługi obejmują:

– zgłaszanie do KRS wszelkich wpisów/wykreśleń wymaganych prawem (zmiany zarządów, zmiany prokurentów, zmiany umowy spółki);
– obsługa korporacyjna (obsługa zwyczajnych i nadzwyczajnych
zgromadzeń wspólników/akcjonariuszy, przygotowywanie protokołów);
– zgłaszanie wniosków do KRS);
– przygotowywanie pełnomocnictw;
– przygotowywanie i opiniowanie umów.

W projektach fuzji i przejęć reprezentujemy zarówno podmioty przejmujące jak i przejmowane. Obsługiwane transakcje obejmują:

  • fuzje (połączenia),
  • podziały,
  • przekształcenia i likwidacje spółek,
  • transakcje zbycia udziałów/akcji w spółkach (share deals),
  • zbycia aktywów (asset deals).

Zakres świadczonych usług prawnych w ramach projektów M&A obejmuje m.in.:

  • audyty due dilligence
  • opracowywanie i negocjowanie wszystkich umów związanych z transakcją, m.in.  umów związanych z finansowaniem łączenia i przejęć przedsiębiorstw, a także umów transakcyjnych
  • analizę planowanych połączeń i przejęć podmiotów gospodarczych z punktu widzenia prawa antymonopolowego.

BHP/PPOŻ/Pierwsza pomoc

Zajmujemy się całościowo zagadnieniami z obszaru BHP, w tym prowadzimy obowiązkowe szkolenia wstępne i okresowe. Szkolenia prowadzone są z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych, ułatwiających poszczególnym grupom słuchaczy przyswojenie problematyki z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy. Oferujemy również platformę e-learningową, ułatwiającą pracownikom wykonywanie obowiązków służbowych, skracającą czas ich zaangażowania w proces szkoleniowy (m.in. dojazd na szkolenie).

W ramach świadczenia stałych usług oferujemy:

  • szkolenia wstępne i okresowe pracowników,
  • sporządzanie okresowych analiz stanu BHP,
  • prowadzenie rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP;
  • ustalanie okoliczności oraz przyczyn wypadków przy pracy;
  • kontrolę warunków pracy;
  • ocenę ryzyka zawodowego, sporządzanie dokumentacji związanej z ryzykiem zawodowym pracownika;
  • opracowywanie instrukcji ogólnych BHP i

stanowiskowych,

  • doradztwo w zakresie dostosowania się do obowiązujących przepisów prawa pracy w odniesieniu do BHP, w tym do ergonomii pracy;
  • prowadzenie dochodzeń powypadkowych oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej,
  • prowadzenie wymaganych przepisami prawa pracy rejestrów z zakresu BHP,
  • doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
  • opracowywanie planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy Zleceniodawcy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno – organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • inne zadania wynikające z rozporządzenia dotyczącego służby BHP.

Organizujemy szkolenia z zakresu ochrony przeciwpożarowej obiektów i terenów:

  • szkolenie ppoż. (w ramach szkoleń wstępnych i okresowych),
  • oznakowanie obiektów znakami pożarowymi i ewakuacyjnymi,
  • szkolenia z użyciem podręcznego sprzętu gaśniczego,
  • ćwiczenia z ewakuacji budynku,
  • przygotowywanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.

Świadczymy także usługi pierwszej pomocy w pełnym zakresie.

Doradztwo podatkowe

Podejmiemy się doradztwa w następującym zakresie:

  • udzielanie porad, sporządzanie opinii w zakresie obowiązków podatkowych;
  • doradztwo podatkowe w zakresie przekształceń przedsiębiorstw;
  • reprezentowanie klienta w sporach z aparatem skarbowym, sądem;
  • optymalizacja kosztów zatrudnienia (umowy o pracę, cywilno-prawne, kontrakty menedżerskie);
  • doradztwo związane z zawieraniem transakcji finansowych (podatkowe aspekty umów leasingowych, faktoringu, kredytów);
  • analiza obciążeń podatkowych i ich optymalizacja, planowanie podatkowe, przeglądy podatkowe;
  • analiza umów gospodarczych w kontekście zobowiązań podatkowych;
  • dokumentacja dla podmiotów powiązanych w zakresie cen transferowych;
  • rozliczenia podatkowe związane z nabyciem/zbyciem nieruchomości;
  • doradztwo związane z postępowaniem w sprawach dotyczących dochodów nieujawnionych;
  • doradztwo podatkowe w zakresie podatku od spadków i darowizn oraz pożyczek;
  • zwroty VAT związane z budownictwem mieszkaniowym (VZM);
  • zwroty VAT z krajów UE (VAT-REF);
  • doradztwo w zakresie wdrożenia TAX FREE w przedsiębiorstwie.

Usługi finansowe

  • Pomagamy uzyskać kredyt na sfinansowanie inwestycji oraz rozwój firmy.
  • Pomożemy w pozyskaniu środków z funduszy UE.
  • Umożliwimy wymianę walut po korzystniejszym kursie.
  • Dobierzemy odpowiednie ubezpieczenie, w tym nietypowe według indywidualnego zapotrzebowania.

Zarządzanie kadrami i rekrutacja

 

Ludzie to najważniejsze dobro (zasób) każdej firmy. Bez właściwych osób na właściwym stanowisku nawet najlepszy bizes plan może się nie udać.

Jak wiadomo, na zasoby ludzkie składają się:

  • wiedza (teoretyczna),
  • umiejętności (np. umiejętność obsługi programu komputerowego),
  • doświadczenie,
  • postawy (np. zaangażowanie).

O ile 3 pierwsze elementy są relatywnie łatwe do zweryfikowania, prawdziwym wyzwaniem może być ustalenie tzw. motywacji społecznej danego kandydata. Określa ona czy dana osoba ma predyspozycje do objęcia danego stanowiska, np. kierowania zespołem pracowników. Wiemy jak to zweryfikować, by uniknąć później problemów.

Nasz zakres usług w obszarze rekrutacji to:

  • Wstępna selekcja: opracowanie i przeprowadzenie procesu rekrutacji oraz wstępnej selekcji na podstawie Twoich oczekiwań.
  • Rekrutacja i Selekcja: klasyczna rekrutacja oparta na naszej bazie danych i typowych źródłach pozyskiwania aplikacji.
  • Rekrutacja bezpośrednia: wysokiej klasy kadra kierownicza nie szuka pracy przez Internet. Wyszukamy ją i zainteresujemy pracą właśnie dla Ciebie.
  • Rekrutacja masowa: wieloetapowa usługa rekrutacji dużej liczby osób na podobne stanowiska pracy, w krótkim okresie czasu.

Pomożemy w rekrutacji personelu. Zweryfikujemy kompetencje kandydatów i przeprowadzimy testy osobowościowe i motywacji społecznej, aby ustalić przydatność kandydata na dane stanowisko.

 

OUTSOURCING personelu

Outsourcing oszczędza Twój czas i koszty, a odpowiedzialność za wybraną część działalności powierzasz nam. Nasze usługi obejmują różnorodne obszary działalności Twojej firmy.

Administracja biurowa
asystenci, recepcjonistki, księgowi, administratorzy baz danych.

Transport i logistyka
pracownicy centrów dystrybucji i logistyki, obsługa maszyn i urządzeń.

Produkcja i magazynowanie
stanowiska produkcyjne i magazynowe.

Informacja
obsługa call center i infolinii, tłumacze, hostessy, obsługa stoisk targowych.

Merchandising i promocja.

PRACA TYMCZASOWA

Tam, gdzie występują wahania zatrudnienia związanego z sezonowością, gdzie Twoje potrzeby wymagają elastyczności zatrudnienia, rozwiązaniem jest praca tymczasowa. Wystarczy, że zamówisz pracownika, a dostarczymy Ci go szybko i bez zbędnych procedur!

Zamawiasz – korzystasz
Wszelkie czynności związane z administracją kadrowo-płacową są już naszym zmartwieniem. Zapewniamy pracowników wtedy, gdy ich potrzebujesz.

Try & Hire
Możemy również zaproponować Ci usługę wypróbuj i zatrudnij. Możesz zatrudnić pracownika jako pracownika tymczasowego; następnie – jeżeli jesteś w pełni zadowolony z jego pracy – przejąć go od nas i zatrudnić bezpośrednio.

Sprzedaż i Marketing

 

Zarządzanie działem sprzedaży klienta

Organizacja sprzedaży w przedsiębiorstwie decyduje nie tylko o jego przychodach, zyskach oraz jakości relacji z klientami. Jest podstawą do budowania pozycji rynkowej i przewagi konkurencyjnej firmy.

Stworzenie zespołu sprzedaży i późniejsze zarządzanie nim to zadanie, które wymaga zaangażowania czasu i sporych środków.

Jeżeli chronicznie brakuje Ci czasu i tak jak większość przedsiębiorców z sektora MŚP masz ograniczony budżet na zatrudnienie doświadczonego managera sprzedaży, usługa Zarządzanie działem sprzedaży u klienta (SMaaS) będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę.

Dla kogo jest nasza usługa?

W pierwszej kolejności nasza oferta sprawdza się w małych firmach, które nie planują zatrudniać managera sprzedaży na pełen etat ze względu na wielkość zespołu sprzedaży. Docenią ją także właściciele firm, którzy:

  • chcą mieć więcej czasu na wyznaczanie kierunków rozwoju swojego przedsiębiorstwa
  • szukają innowacyjnych metod zwiększenia zaangażowania swoich handlowców i zwiększenia sprzedaży
  • chcą zbudować wysokoenergetyczny zespół sprzedażowy i poprawić pozycję rynkową swojej firmy
  • chcą dobrze kontrolować aktywności sprzedażowe i wyniki swoich handlowców względem planu
  • wprowadzają na rynek nowy produkt lub usługę
  • rozpoczynają działalność na rynku

Dzięki naszej usłudze zyskasz:

Czas, który będziesz mógł poświęcić na strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem, a nie pracę w nim

Dostęp do procesu sprzedaży i metod zarządzania sprzedażą, które gwarantują wymierne korzyści Twojej firmie i klientom

Znaczne oszczędności – miesięczny koszt usługi jest o ok. 50% niższy od kosztu zatrudnienia dobrej klasy managera sprzedaży

Pełną kontrolę nad realizowanymi celami sprzedażowymi i biznesowymi

Logistyka

Całościowo zorganizujemy dostosowany do potrzeb system logistyczny uwzględniający wymagane kryteria i charakter towarów przeznaczonych do dystrybucji. Umożliwimy nawiązanie relacji z kontrahentami z danego obszaru działalności. Pomożemy w podpisanie umów dystrybucyjnych. Doradzimy wybór spedytorów i lokalizacji magazynów.

Obsługa posprzedażna i Serwis

Z przyjemnością zatroszczymy sie o obsługę Twoich klientów i produktów. Przygotujemy i wdrożymy procesy i procedury obsługi przedsprzedażnej i posprzedażnej. Pomożemy zrozumieć oraz przeprowadzimy szkolenia z zakresu prawa konsumenckiego.  Zapewnimy systemy ułatwiające kontrolę i raportowanie reklamacji oraz kosztów z nimi związanych lub pomożemy podpisać umowy z podmiotami, które przejmą zobowiązania gwarancyjne. W zależności od potrzeb i preferencji zorganizujemy sieć serwisową lub serwis centralny produktów, dystrybucję części zamiennych, obsługę logistyczną reklamacji oraz zwrotów, pomożemy znaleźć i wdrożyć najlepsze rozwiązania call center, czy biura obsługi klienta.

Wymagania środowiskowe

Każda firma działająca na terenie Polski lub wprowadzająca na polski rynek towary (włącznie ze sprzedażą przez internet) podlega prawu środowiskowemu. W zależności od typu działalności oraz rodzaju sprzedawanych produktów będzie to jedna lub kilka z poniższych ustaw:

– Ustawa o odpadach

– Ustawa o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami

– Ustawa o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi

– Ustawa o zużytym sprzęcie

– Ustawa o bateriach i akumulatorach

Powyżej wymienione akty prawne obligują firmy rozpoczynające działalność na terenie Polski do dodatkowej rejestracji lub zgłoszenia podmiotu w GIOŚ lub Urzędzie Marszałkowskim, a następnie do prowadzenia dodatkowej ewidencji, składania okresowych raportów, wpłacania opłaty produktowej i edukacyjnej lub np. wyznaczenia autoryzowanego przedstawiciela z siedzibą na terenie Polski.

Nie musisz czytać wszystkich tych zawiłych ustaw. Doradzimy Ci, jakie wymagania musisz spełnić, przygotujemy odpowiednie wnioski rejestracyjne, pomożemy podpisać umowy z właściwymi organizacjami odzysku, które przejmą lub wykonają w Twoim imieniu obowiązki lub staną się Twoim autoryzowanym przedstawicielem w tym zakresie.

Przeprowadzimy również szkolenia oraz audyty środowiskowe.

Wirtualne biuro & Konsjerż dla biznesu

 

Nasza unikatowa na rynku propozycja Biznes Konsjerża adresowana jest do tych podmiotów, które mają nietypowe oczekiwania względem dodatkowych usług niestandardowych. Takim przykładem może być pomoc w nabyciu nieruchomości lub złożenie wniosku do Urzędu Patentowego.

Możesz nam powierzyć kompleksową obsługę administracyjno-recepcyjną swojego biura – możemy przejąć zarządzanie następującymi obszarami:

  • System do zarządzania rezerwacjami i wizytami;
  • Odbieranie telefonów wraz z ich rejestracją oraz przekierowania połączeń;
  • Obsługa poczty email;
  • Skanowanie korespondencji;
  • Obsługa asystencka, również w języku angielskim i rosyjskim;

Prowadzenie recepcji.

 

Zakładanie spółek

 

Link do podstrony

Pozwolenia na pobyt i pracę

 

Link do podstrony